Een kleine greep uit de honderden reacties die een klant van mij consistent krijgt onder de verhalen die ik online voor zijn praktijk plaats

by | Sep 21, 2021 | Nieuws en updates | 0 comments

Een kleine greep uit de honderden reacties die een klant van mij consistent krijgt onder de verhalen die ik online voor zijn praktijk plaats:

‘Fijne tandarts, al jaren super tevreden. Ben verhuisd maar rij met liefde een stukje verder’ 

‘Al jaren vaste klant naar volle tevredenheid’ 

‘Zeer fijne praktijk, al sinds 2014 klant en wat een verschil met mijn vorige tandarts’ 

2 dingen vallen mij op:

Veel mensen noemen zichzelf ‘klant’ en geen ‘patiënt’. 

Maar deze discussie is iets voor een latere post ?

Mensen reageren helemaal uit zichzelf zonder dat er wordt gevraagd om een review of reactie. 

Mond tot mond reclame in 2021! 

Het mooiste hieraan is dat deze online vorm zich razendsnel verspreidt.

Iedereen die in de buurt woont van jouw praktijk leest mee…

Daar kan de reguliere ‘offline’ mond tot mond reclame niet aan tippen.

Benieuwd of dit ook mogelijk is voor jouw praktijk? 

Morgenmiddag heb ik een plekje vrij voor een strategie sessie. 

In dit gesprek kijk ik strategisch naar jouw praktijk en geef ik je ideeën over hoe je jouw bedrijf op zo’n sterke manier kunt positioneren dat je niet alleen doorlopend nieuwe inschrijvingen krijgt. 

Maar dat ook je huidige patiënten je ambassadeurs worden!  

Je krijgt van mij een strategie en je kunt zelf beslissen of je de implementatie hiervan met óf zonder mijn hulp wilt doen.

Stuur mij een bericht bij interesse.

0 Comments

Submit a Comment